rozwiń zwiń

forum Oficjalne Konkursy

[Zakończony] Moja wakacyjna przygoda - wygraj książkę "Bang bang! Wystrzałowy samochód".

LubimyCzytać
utworzył 21.07.2017 o 14:29

Ian Fleming zgotował bliźniakom lato pełne niezwykłych wydarzeń. Pamiętacie beztroskie dni, kiedy dźwięk szkolnego dzwonka wydawał się odległy o lata świetlne? Któż z nas nie przeżywał wtedy niesamowitych przygód! A może całkiem niedawno doświadczyliście magii wakacyjnych dni? Podzielcie się historią, którą moglibyście zatytułować: „Moja wakacyjna przygoda”.

Czekamy na teksty o długości nieprzekraczającej 1500 znaków ze spacjami.

Nagrody

Autorzy pięciu najciekawszych tekstów otrzymają egzemplarz książki.

Bang bang! Wystrzałowy samochód - Jacek Skowroński
Bang bang! Wystrzałowy samochód

Autor : Ian Fleming

Twórca agenta 007 na chwilę przesiada się z astona martina do rodzinnego kabrioletu i zaprasza Was na przejażdżkę. Uwaga, będzie wybuchowo! Gdy rodzice kupują stary samochód, bliźniaki Jemima i Jeremy nie mają wątpliwości, że ich tata przywróci życie zdezelowanej maszynie. W końcu jest prawdziwym odkrywcą i wynalazcą! Ale nawet on nie spodziewa się, jakie niezwykłe możliwości kryją się pod maską, ani dokąd pojazd zabierze nowych właścicieli. Wakacyjna wycieczka może się zakończyć w sklepie ze słodyczami, wśród zatopionych wraków albo… w kryjówce gangsterów. Ian Fleming – dziennikarz i pracownik brytyjskiego wywiadu w czasie II wojny światowej, zasłynął jako autor powieści o Jamesie Bondzie. Zainspirowany legendarnym pojazdem wyścigowym, stworzył dla swojego syna opowieść o niezwykłym samochodzie. Bohaterowie tej historii wystąpili także w musicalu familijnym „Nasz cudowny samochodzik” według scenariusza Kena Hughesa i Roalda Dahla.

Regulamin
  • Konkurs trwa od 21 lipca do 30 lipca włącznie. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce.
  • Odpowiedzi muszą być napisane samodzielnie. Kopiowanie części lub fragmentów tekstów, recenzji innych osób jest zabronione. Teksty nie mogą przekraczać 1500 znaków ze spacjami.
  • Każdy użytkownik może zgłosić tylko jedną pracę.
  • Zwycięzców wybiera administracja serwisu lubimyczytać.pl. Decyzja jest nieodwołalna.
  • Dane adresowe zostaną wykorzystane przez serwis lubimyczytać.pl i Wydawnictwo Znak Emotikon.
  • Adres zwycięzcy powinien zostać nadesłany do dwóch tygodniu od daty ogłoszenia wyników konkursu. Po tym terminie administracja lubimyczytać.pl dopuszcza wybór kolejnego laureata lub nieprzyznanie nagrody.

odpowiedzi [37]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
Glooderal 27.07.2017 10:31
Czytelnik

Kiedy rozpoczynają się wakacje to w głowie od razu przychodzą na myśl piękne krajobrazy i ciekawe miejsca. Jestem przyzwyczajony od dziecka do tych atrakcji,ponieważ każde wakacje rozpoczynają się wyjazdem w góry,następnie szukamy szczytów, których jeszcze nie zdobyliśmy,a następnie szukamy w tych rejonach muzeum bądź jaskiń.Moje ostatnie wakacje spędziłem inaczej, niż...

Gosia 26.07.2017 20:36
Czytelniczka

Co wakacje wyjeżdżaliśmy całą rodziną na wieś do dziadków. Tam razem cała nasza dziecięca paczka, czyli ja, mój brat, 3 kuzynki i dwóch kuzynów wymyślaliśmy niestworzone rzeczy. Pewnego dnia postanowiliśmy zbudować samochód...z wózka dwukołowego z rączką, w którym dziadzio zawsze woził świeżą trawę dla baranów. Do rączki chłopaki zamocowali kółko ze starego wózka...

Czarnula 25.07.2017 20:13
Czytelniczka

Moją wakacyjna przygodą był wyjazd na kolonię w roli wychowawcy. Była to olbrzymia próba. Próba wytrwałości i odpowiedzialności. Wrzucona do grupy dzieci, które na każdym kroku sprawdzały granice. Które łapały pokemony na górskim szlaku i które nie znały piosenki „Lubiła tańczyć”. Próba bycia sobą, bez gwarancji akceptacji z ich strony. Próba opieki, dotarcia do przyczyn...

Anksunamun 25.07.2017 14:58
Czytelnik

- Zaraz umrę. – Ola opadła ciężko na ziemię i oparła plecami o pień rachitycznego drzewka.
Wędrowałyśmy tak od dwóch dni, odkąd nasz dżip rozkraczył się na środku pustkowia, a wiekowy przewodnik dostał zawału. Jak na złość radio również przestało działać, a nie miałyśmy tam zasięgu w komórkach, by inaczej wezwać pomoc.
Przystanęłam w cieniu nielicznych liści i podparłam się...

nadziusia 25.07.2017 09:45
Czytelnik

Gdy sobie przypomnę o tej historii to na mej twarzy pojawia się uśmiech. Pamiętam jak dziś gdy moja koleżanka zadzwoniła do mnie z płaczem, że pokłóciła się ze swoim chłopakiem i mamą. Powiedziałam do niej : pożyczę od taty auto i pojedziemy na koniec świata i jeszcze dalej. Tak też się stało...wieczorem podjechałam pod jej dom i ruszyłyśmy. " Jedzmy nad to jeziorko co...

Matuska94 25.07.2017 07:30
Czytelnik

Będąc w Japonii, miałam nie lada przygodę. Pewnego dnia wybraliśmy się razem ze znajomymi na przejażdżkę rowerową, jednak reszta wybrała się na górską wędrówkę, a ja postanowiłam wracać sama. Droga do naszego hotelu była przecież bardzo prosta. Tak więc udałam się w podróż powrotną. Jednak moja pamięć zaczęła szwankować (muszę przyznać, że mam dobrą orientację w terenie,...

Monika 24.07.2017 21:34
Czytelnik

Ostatnie wakacje nie zapowiadały się najlepiej... Ze względu na pracę musiałam zrezygnować z wyjazdu, podczas gdy cała moja rodzina i znajomi wstawiali zdjęcia ze słonecznych kurortów. Choć może to zabrzmieć głupio, wieczorami zdarzało mi się uronić łzę, ponieważ były to moje pierwsze wakacje bez odpoczynku. Wszystko zmieniło się jednak bardzo spontanicznie. Zostaliśmy wraz...

Gosia 24.07.2017 11:18

„Moja wakacyjna przygoda”
Wyjazd w góry ze znajomymi! Wszystko spakowane, walizki w aucie, więc ruszamy! Znajomi pojechali już w czwartek z rana, ja i mój narzeczony urlopu nie dostaliśmy, więc dołączamy w piątek po pracy!
Wyjazd na noc, ale przynajmniej korki miały być mniejsze. Ale i tak jechaliśmy dość długo, bo już ponad trzy godziny! Aż tu nagle wielki dym...

konto usunięte
23.07.2017 15:05

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

Minio83 23.07.2017 13:59

Kilkanaście lat temu, ja i mój kolega Greg odpoczywaliśmy w chatce studenckiej. Tamtej soboty postanowiliśmy sprawdzać cierpliwość lokatorów chatki śpiewając "Moplikiem se jada na szychta", oczywiście w wersji freestyle'owej. Okazało się, że tego dnia cierpliwości w ludziach jest bardzo mało: "możecie się zamknąć?", "przestańcie wyć!", "idźcie se do lasu śpiewać" to...